Aktualności

Ogłoszenie Komendanta Powiatowego Policji w Mińsku Mazowieckim

Data publikacji 12.10.2010

Komendant Powiatowy Policji w Mińsku Mazowieckim ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulejówku. Oferty można składać do 10 listopada 2010 r.

 

Ogłoszenie Nr 2 Komendanta Powiatowego Policji w Mińsku Mazowieckim
z dnia 12 października 2010 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulejówku Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim.

 


§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulejówku Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1) pełniący służbę w Policji;
2) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
3) pożądane jest również:
a) wykształcenie z zakresu prawa lub organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursy z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, albo wykształcenie wyższe o kierunku administracyjnym,
b) co najmniej 10 – letni staż służby,
c) co najmniej 2 -letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami bądź komórkami organizacyjnymi Policji, d) co najmniej 5-letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej, e)posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”,
f) dyspozycyjność.


§ 2
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopię ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych (oryginały do wglądu);
3) pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komisariatu Policji w Sulejówku. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
4) pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
5) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
6) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
7) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

§ 3
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.


§ 4
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):
1) wspomaganie działań Komendanta Komisariatu Policji,
2) planowanie i nadzorowanie pracy prewencyjnej w komisariacie,
3)koordynacja współpracy służby prewencyjnej z innymi służbami w komisariacie, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji, prokuraturami, sądami, samorządem, instytucjami pozarządowymi i instytucjami kontrolnymi,
4) kształtowanie prawidłowych stosunków międzyludzkich w komórkach organizacyjnych służby prewencyjnej komisariatu, 
5) dbałość o podnoszenie kwalifikacji podległych policjantów ,
6) przestrzeganie etyki zawodowej oraz praw człowieka a także nadzór nad tymi zagadnieniami w podległej jednostce,
7) ochrona tajemnicy państwowej i służbowej oraz nadzór nad tymi zagadnieniami w podległej jednostce,    
8) dbałość o bezpieczeństwo podległych policjantów podczas wykonywania zleconych zadań, 
9) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych policjantów obowiązujących przepisów i procedur,
10) opiniowanie i ocenianie podległych policjantów,
11) wykonywanie zadań wynikających z upoważnień kierownika jednostki.


§ 5
Oferty z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Kancelarii Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim, ul. Wyszyńskiego 15/17 w terminie do dnia 10 listopada 2010 r. w kopertach z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Sulejówku – „nie otwierać w sekretariacie”, zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenie. Koperty będą otwierane komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego KPP, tel. (25) 7597236.


§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 30 listopada 2010 r.

                                                                                                                                                        KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
                                                                                                                                                         W MIŃSKU MAZOWIECKIM 
                                                                                                                                                        podinsp. mgr Robert KOKOSZKA
 

 

Powrót na górę strony